یسنایسنا، تا این لحظه: 16 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

یسنا کوچولو

کیک تولد من

1392/3/20 8:17
نویسنده : یسنا
591 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام

امسال مامان و بابا یک جشن تولد مفصل برای من گرفتند و همه فامیل و دوستهامو دعوت

کردند .من یک لباس عروس پوشیدم . مثل یک ملکه توی جشن بودمniniweblog.com البته من خبر

 نداشتم که قراره جشن داشته باشیم . از شب قبل عمه اعظم منو برد خونه مامانی

 شمسی و موقعی که جشن شروع شد تازه من رسیدم . خیلی سورپرایز شدمniniweblog.com

 ما هم زدیم و رقصیدیمniniweblog.com مامان اونقدر سرش شلوغ بود که یادش رفت

عکس بگیره . فقط یک عکس از کیکم دارم که براتون میذارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان یسنا
3 مرداد 92 0:27
چه کیک خوشگلی
تولدت مبارک

ممنون
زری مامان مهدیار
22 مرداد 92 11:00
تولدت البته با کلی تاخیر مبارک باشه عزیزم
ایشالا که سالهای سال سالم و شاد تولدت رو در کنار مامان و بابا و عزیزانت جشن بگیری


ممنون خاله